منتديات فضفضة مع ؟؟؟؟ (fadfadam3a)
أخي الزائر / اختي الزائرة مرحبا بكم في واحتكم فضفضة مع ،
تستطيع متابعة أهم وأحدث الأخبار من خلال متابعة شريط الاخبار باعلي الصفحة
تستطيع المساهمة باقتراحاتك حتي لو لم تسجل معنا .
هدفنا تقديم مواضيع قيمة محترمة ومفيدة للجميع ، أملنا لم الشمل العربي وتوطيد مشاعرالحب بين العرب ، نتمني ان نال رضاكم ونأمل مشاركتكم

منتديات فضفضة مع ؟؟؟؟ (fadfadam3a)

فضفضة منتدي لكل من يريد ان يشارك ويبادل افكار وثقاقات, وابداعات ...لو حاسس بملل أوعايز تفضفض مع حد غيرك شاركنا ،،،،، ( hi all, thanks for join us to sharing our thoughts , advises, and calture )
 
الرئيسيةالبوابة  PORTALس .و .جالتسجيلدخولالأعضاءاليوميةبحـث
سياسة واقتصاد *السيسى والليثى وعمرو أديب على رأس أهم عشر شخصيات فى الإنجازات المصرية*يمنيون يترقبون نتائج "مؤتمر الأصدقاء"*الغوطة الشرقية تقاوم "الكيمياوي" بالأعراس*كيري ولافروف يبحثان قرارا أمميا بشأن سوريا *البحرين تسجن شابا أميركيا 10 سنوات *اتحاد الشغل بتونس يقاضي محرضين على قتل زعيمه*ارتفاع حصيلة الزلزال في باكستان الى 173 قتيلا*فصائل سورية ترفض الائتلاف الوطني* ثقافة وفن *المثقفون المعتصمون بالثقافة ينظمون مسيرة كبرى من الوزارة للأوبرا ثم التحرير.. وقوة منهم لحماية الاعتصام *وزير الآثار: واثقون في حرص شباب مصر على تأمين وحماية المزارات الأثرية*مركز بحوث تابع للأزهر يفوز بجائزة الأمم المتحدة للسكان لعام 2013 *وزارة الثقافة تطبع كتاب "إحياء علوم الدين" للإمام الغزالي استعداداً لشهر رمضان"**** رياضة * نيمار: سعيد بأول أهدافي في الليجا رغم أنه لم يكن جيدا* إقالة فاتح تريم من تدريب جالطة سراي *عبد الحفيظ: تكرار سيناريو 2008 مع القطن غير مؤكد*استراليا تهزم لبنان وتحرز لقب بطولة قطر للطائرة * الملاكم البريطاني هاي يحدد موعدا جديدا للنزال مع مواطنه فيوري *المصارعة تعود بشكل رسمي للبرنامج الأوليمبي في 2020 2024ط

شاطر | 
 

 شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سلطان الغرام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر الابراج : العقرب
العمر : 31
عدد المساهمات : 565
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
نقاط : 3792
الثور الموقع : الغردقه

مُساهمةموضوع: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   السبت ديسمبر 24, 2011 4:49 pm

رد السيدات لما يشوفوا المطر :1


الايطالية : امل جديد فى يوم

الامريكية : يوم جميـل

الفرنسية : انه يوم رومانسـى

العربية : يادى اليوم الطيــــن ,, الغسيل اللى ع الحبل هيتوسخ كــدا


2:
[size=24]
صاحبي سرق محفظتي .. قهرني



... طلعت محفظتي فاضية .. قهرتو !!




شاف صورة حبيبتي .. قهرني !!




طلعت الصورة لأختو .. قهرتو !!

محشش بيألّف شـعر !!





3:
من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:




تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل




تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم




تساعد الزوج على صلة الرحم

لأنه على طول هربان عند أمه




تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل



وأخيراً ،
تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

"وراء كل رجل عظيم إمرأة"



4:
قمه سوء الحظ
.
.
.
.
.
..

لما تهرب من المدرسه ومحدش يعرف واما تقعد ع الفيس وتكتب لصاحبك فى بيدج انا هربت بصعوبه النهارده تلاقى ابوك عامل لايك




5:
صعيدى راح محل اجهزه وقال للراجل انا عايز التلفزيون ده قاله مببعش للصعيدة
طلع وغير هدومه ودخل
قاله انا عايز التلفزيون دة قالة مببعش للصعيدة
طلع وغير هدومه تانى ودخل تانى قال للرجال انا عايزالتلفزيون ده قالة مببعش للصعيدة
قاله انت بتعرف ازاى قالة دية غساله مش تلفزيون



6:
طفل في باص الروضه

جالس يغني :

اذا امي حلوه وابوي حلو اطلع عسل

واذا امي فرس وابوي حصان اطلع مهر

إذا اميي لبوة وابوي اسد أطلع شبل

عصب صاحب الباص وقال له

واذا امك حماره وابوك حمار شو بتطلع ؟؟

قال له الطفل:

اطلع سواق باص



7:
واحد غبى خبطته عربيه
خد تعويض 50 الف


وقف قدام القطر وقالو خش يابو الملايييييين

8:
مرة واحد صعيدى كان معاه معزة كل مايروح فى حته ياخدها معاه ركب القطر المعزة اتخنقت وماتت وفتحت بقها
الصعيدى بصلها وقالها اضحكى مانتى راكبه ببلاش

9:
مرة واحد صعيدى مراته فالتله غنيلى
قالها طيب شيلينى وانا هاغنى قامت شالته
قام غنى ياحلوة يا شايله البلاص

10:
ركب صعيدي سيارته عائدا إلى بلدته.

أثناء قيادته للسيارة غفت عيناه قليلا فصدم رجلا ضخما يركب حماره
فمات الحمار من الصدمة

...استشاط الرجل العملاق غضبا
واخرج الصعيدي من سيارته
وأوقفه بجانب شجرة
ورسم على الأرض حوله دائرة
وحذره أن يخطو خارجها

ذهب العملاق لسيارة الصعيدي واخرج سكينا ومزق إطاراتها
ورجع للصعيدي فوجده يبتسم


لمعت عينا العملاق من الغضب وعاد للسيارة وخلع بيديه القويتين أبوابها
وغطاء المحرك وغطاء حقيبة السيارة

ورجع للصعيدي فوجده يبتسم !!

كاد ينفجر من الغيظ

أخرج من حقيبة السيارة وعاء به بنزين واحرق به السيارة
ورجع للصعيدي فوجده يبتسم

قال للصعيدي : إنت حاتجنني .. كل مرة أرجعلك
ألاقيك بتضحك !!
رد الصعيدي

أصل كل مرة بتروح للعربية باضحك عليك واخرج برة الدايرة



كفايه عليكم كده ولا عايزين كمان




[/size]

_________________
لست مغرما بان اكون رجلا تركع عند قدميه قلوب النساء بل أكتفي أن تشعرني امراة واحدة

أني أعظم رجل في نظرها وسأجعلها امراة فوق كل النساء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر الابراج : الجدي
العمر : 48
عدد المساهمات : 2485
تاريخ التسجيل : 21/08/2009
نقاط : 7436
القرد الموقع : www.fadfadam3a

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   الأحد ديسمبر 25, 2011 11:09 am

lool lool lool lool lool حلوة

_________________
في انتظار ردكم وتعليقاتكم الجميلة
ودائما مرحبا بكم في واحتكم ... فضفضة مع...
مع تحياتي
س1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://fadfadam3a.ahlamontada.net
بطة
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى الابراج : الحمل
العمر : 28
عدد المساهمات : 239
تاريخ التسجيل : 16/11/2011
نقاط : 2514
الثعبان

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   الأحد ديسمبر 25, 2011 3:07 pm

ههههههههههههههههههه
حلوة اوى وعايزين كمان حد يقول على الضحك لا
يسلممممممممممممممممممممممو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ام عبدالله
مشرف
مشرف
avatar

انثى الابراج : الاسد
العمر : 37
عدد المساهمات : 401
تاريخ التسجيل : 04/11/2010
نقاط : 3380
القرد

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   الإثنين ديسمبر 26, 2011 9:12 pm

الله يعطيك العافيه ضحكتني من كل قلبي والله
اتمنى المزيد منك
تسلم الايادي
س1 lool lool

_________________
i
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك العرب
مدير
مدير
avatar

انثى الابراج : الدلو
العمر : 37
عدد المساهمات : 3117
تاريخ التسجيل : 15/08/2010
نقاط : 7049
الماعز الموقع : الجزائر

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   الإثنين ديسمبر 26, 2011 10:14 pm

يام عبد الله سلطان هو الضحكة بحد ذاته يسلم لنا وللمنتدانا
الف الف الف شكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سلطان الغرام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر الابراج : العقرب
العمر : 31
عدد المساهمات : 565
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
نقاط : 3792
الثور الموقع : الغردقه

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   الثلاثاء ديسمبر 27, 2011 12:18 am

Admin كتب:
lool lool lool lool lool حلوة

اكيد اتعلمنا الضجك على ايدك يا ابو عبدالرحن تسلم

_________________
لست مغرما بان اكون رجلا تركع عند قدميه قلوب النساء بل أكتفي أن تشعرني امراة واحدة

أني أعظم رجل في نظرها وسأجعلها امراة فوق كل النساء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سلطان الغرام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر الابراج : العقرب
العمر : 31
عدد المساهمات : 565
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
نقاط : 3792
الثور الموقع : الغردقه

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   الثلاثاء ديسمبر 27, 2011 12:23 am

بطة كتب:
ههههههههههههههههههه
حلوة اوى وعايزين كمان حد يقول على الضحك لا
يسلممممممممممممممممممممممو

اخيرا يابطه عشت وشوفتك بتردى عليا وياستى عشان خاطرك هاحضرلك شويه احلى من دول
نورتى الموضوع بردك المهم ميرسي

_________________
لست مغرما بان اكون رجلا تركع عند قدميه قلوب النساء بل أكتفي أن تشعرني امراة واحدة

أني أعظم رجل في نظرها وسأجعلها امراة فوق كل النساء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سلطان الغرام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر الابراج : العقرب
العمر : 31
عدد المساهمات : 565
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
نقاط : 3792
الثور الموقع : الغردقه

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   الثلاثاء ديسمبر 27, 2011 12:27 am

ام عبدالله كتب:
الله يعطيك العافيه ضحكتني من كل قلبي والله
اتمنى المزيد منك
تسلم الايادي
س1 lool lool

اختى ام عبدالله شرفتينى بردك على موضوعى وبكلامك العطر وانا سعيد جدا انى كنت سبب فى رسم البسمه على وجهك وان شاء الله المزيد قاد من اجلك هلا والله ميرسي thnxx z1 thnxx 4u

_________________
لست مغرما بان اكون رجلا تركع عند قدميه قلوب النساء بل أكتفي أن تشعرني امراة واحدة

أني أعظم رجل في نظرها وسأجعلها امراة فوق كل النساء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سلطان الغرام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر الابراج : العقرب
العمر : 31
عدد المساهمات : 565
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
نقاط : 3792
الثور الموقع : الغردقه

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى   الثلاثاء ديسمبر 27, 2011 12:31 am

ملاك العرب كتب:
يام عبد الله سلطان هو الضحكة بحد ذاته يسلم لنا وللمنتدانا
الف الف الف شكر

اختى ملاك المنتدى مش عارف اعمل ايه فى مدحك المستمر يارب اكون استحقه وتحياتى ليكى
thanx thanx thnx 844444

_________________
لست مغرما بان اكون رجلا تركع عند قدميه قلوب النساء بل أكتفي أن تشعرني امراة واحدة

أني أعظم رجل في نظرها وسأجعلها امراة فوق كل النساء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
شويه نكت جامده ليكم عشان الضحك ناقص فى المنتدى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات فضفضة مع ؟؟؟؟ (fadfadam3a) :: فضفضة مع الالعاب والتسلية و المسابقات :: نكت وطرائف وغرائب-
انتقل الى: